Пeрeгoни відбулись нa aвтoдрoмі Yas Marina Circuit, щo знaxoдить в Oб\’єднaниx Aрaбськиx Eмірaтax. Усі учaсники змaгaнь викoристoвувaли oднaкoві бoліди Dallara Super Formula, oблaднaні систeмoю пoвністю aвтoнoмнoгo вoдіння.
Зa виняткoм «Фoрмули-1», шaсі Dallara Super Formula є oдними з нaйшвидшиx фoрмульниx бoлідів мoлoдшиx сeрій. Сeрцeм (авто)машина є 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, що видає 550 кінських сил, що працює в парі з шестиступеневою коробкою передач.
Замість водія, болідами A2RL керує автономний магазин. Він складається з 360-градусної камери, датчиків, компутер\’ютерів, та технології LiDAR, ради того, щоб «бачити» трасу, та обирати оптимальну траекторію.
Однак, апаратне забезпечення однакове к всіх конкурентів, тому важливим аспектом таким образом програмне забезпечення для цього обладнання, яке інженери та програмісти команд створювали самостійно.
Цей мнение доводить, що людський момент важливий навіть в повністю автономних перегонах. Команди A2RL — це представники ОАЕ, Китаю, Сінгапуру, Німеччини, Угорщини, Італії та США. Задолго. Ant. с них входили автоспортивні інженери, програмісти та науковці.
Всього в змаганнях брало жеребий 8 команд. За регламентом, кваліфікуватись сверху перегони могли лише 4 з них. Головний награда — 2,25 мільйона доларів. Дистанція заїзду становила всього 8 кіл. Получай перший погляд, це досить капля, (перегони «Формули-1» в Абу-Дабі мають дистанцію в 58 кіл), проте, як виявилось, автономні боліди ледь впорались з таким завданням.
Переглянути цей допис в InstagramДопис, поширений A2RL (@autonomousracingleague)
Під часочек заїзду не обійшлось сверх інцидентів: на четвертому колі лідируючий болід Polimove вилетів з траси. Другим йшов болід команди TUM. Йому вдалось оминути перешкоду сверху трасі. Інші боліди безграмотный встигли піднятись на одну позицію вище, адже дирекція вивісила жовтий прапор, а конструкция автономного керування була налаштована в среднем, що забороняє учасникам обгін, коль є небезпека на трасі.
Переможцем перших автономних перегонів у світі стала отряд TUM з Німеччини. Цікаво, що більшість користувачів в мережі залишали незадовільні коментарі й казали, що перегони були нудними, проте були й такі, що оптимістично ставляться давно ідеї безпілотних змагань.
Серія автономних перегонів лише починає свій розвиток, а тому, вона, цілком ймовірно, може стати такою ж привабливою к фанатів автоспорту, як «Формула-1», ралі, MotoGP, перегони держи витривалість, чи дрифт.