Зaснoвник aвтoмoбільнoї кoмпaнії Rimac Automobili Мaтe Рімaк aнoнсувaв мaйбутній зaїзд гіпeркaрa Rimac Nevera нa швидкість. Oдин із кoмeнтaтoрів нaписaв, щo Nevera цілкoм здaтний встaнoвити новий достижение «0-400-0 км/год» і має це зробити. Бери що Мате порадив стежити вслед новинами наступного тижня.
Очікується, що хорватський електромобіль покращить актуальний достижение швидкості прискорення від предварительно 400 км/год із подальшою зупинкою Koenigsegg Agera RS. У листопаді 2017 року гіперкар шведської компанії Koenigsegg Automotive AB впорається з цим завданням вслед за 33, 29 секунди. Рекордний заїзд проходив держи закритій 17-кілометровій ділянці траси між Лас-Вегасом та Парампом. Следовать місяць до того Agera RS виконав тетушка саме завдання на колишньому військовому аеродромі в Данії по (по грибы) 36,44 секунди.
Rimac Nevera має кончено необхідне, щоб відібрати звание чемпіона у швейцарського гіперкару. Його максимальна швидкість 412 км/година. Чверть милі (402 метри) він долає по (по грибы) 8,58 секунд та прискорюється від до самого 100 км/год вслед за 1,97 секунд. А наскільки добре він справляється з гальмуванням, ми дізнаємось найближчим между прочим. Для цього у Nevera є вуглецево-керамічні гальма Brembo.
Тим ненароком Koenigsegg Automotive готує нового рекордсмена — Jesko Absolut. Його вже назвали найшвидшим автомобілем бренду. Очікується, що він зможе обійти навіть Bugatti Chiron Super Sport з максимальною швидкістю 490,5 км/время.
Jesko Absolut оснащений більшими вуглецево-керамічні гальма, ніж Rimac Nevera. У хорватського електрогіперкару спереду та ззаду останавливаться диски діаметром 390 мм, тоді як у його конкурента 410-міліметрові спереду та 395-міліметрові ззаду. Крім того, Jesko Absolut весить всього 1390 кг, получи 910 кг менше Nevera.