Вжe після тoгo, як інший япoнський тюнeр Damd пeрeтвoрив кeй-кaр Suzuki Hustler нa криxітну імітaцію aвтoмoбіля Jeep, кoмпaнія Vrarva пoкaзaлa влaсний вaріaнт «міськoгo aвтoмoбіля для того спeцпризнaчeнців» — Vrarva IO.
Спeрeду у Hustler Vrarva залишилася решітка, але з\’явилися дещо оновлений буфер і нестандартний капот із незграбними виступами надо круглими фарами.
Задня частина має аналогічну обробку з пластиковими надбудовами сверху дверях багажника та бампері.
Suzuki Hustler навіть в стоку поставлявся з великою кількістю нефарбованого пластику в стилі кросовера ребром з заводу, але Vrarva ще більше збільшила теточка дозування. Особливо це помітно получай профілі завдяки товстим розширенням крил і захисній смузі возьми дверях.
Певний шик додають нові 15-дюймові железный конь з шинами Toyo Open Country, чия нарізка протектора забезпечує посилене зчеплення в слизькій поверхні. І це чтобы екстриму на бездоріжжі агент приємний. А піднята підвіска натякає получи позашляхові властивості автомобіля.
Vrarva IO базується возьми Suzuki Hustler Hybrid G 2WD другого покоління. Маємо уж знайомий трициліндровий двигун з турбонаддувом об\’ємом 658 аламбик. Потужність передається на передні наркотик через автоматичну коробку передач CVT.
Цікаво, що Hustler доступний у версії 4WD, а вона в такій стилістиці більш придатна во (избежание перероблення Vrarva у справжнього позашляхового монстра.
Щодо вартості модернізації, так вона не така вже й висока. Цінник получай Vrarva IO тримається на позначці 17 362 доларів США, але безвыгодный це гальмує його поширення світом: як і у випадку з більшістю автомобілів kei, Hustler обмежений японським ринком.