Тoп-мeнeджeри aвстрaлійськoгo oфісу KIA зійшлися нa думці, щo плaнін-гібриди — тупикoвa тexнoлoгія. PHEV нe мaє пeрспeктив рoзвитку, oскільки цю концепцію толково продати. http://cook.co.ua/m-yasni-delikatesi-z-dostavkoyu Споживачі не розуміють суті плагін-гібридів і в Австралії бензин-електричні системи никак не користуються популярністю. Проте повністю відмовлятися від PHEV у місцевому офісі KIA приставки не- поспішають.
Гендиректор KIA Australia Демієн Мередіт повідомив, що самоуправно їздить на плагін-гібриді, оскільки працює в десяти кілометрах від будинку. Около такому розкладі на заправках вдається заощаджувати: хана, що потрібно, це точный заряджати автомобіль від розетки. Однак Мередіт погоджується, що іншим людям технологія може безвыгодный підійти.
Топ-менеджер KIA поділився статистикою продажів PHEV в Австралії: виявилося, що у травні нате Зеленому континенті було продано менше 800 «розеткових» гібридів. Во (избежание порівняння продажі електромобілів перевищили позначку 8100 стукко. У локальній гамі KIA тільки Вотан плагін-гібрид, — Sorento PHEV — і припиняти його продажі безлюдный (=малолюдный) планують. Більше того, накануне кінця року на схема підвищать квоти.
Скепсис компанії KIA после планін-гібридів розділяють у Mercedes-Benz. Півтора роки тому німецька знак припинила розробку принципово нових бензино-електричних моделей, щоб сфокусуватися нате повноцінних електромобілях.