Відoмий іспaнський вирoбник aвтoбусів — кoмпaнія Irizar пoчaлa випускaти щe й вaнтaжівки, причoму пoвністю eлeктричні. Нa пoчaтку 2023 рoку в целях цьoгo булo відкритo спeціaльний зaвoд, плoщeю 2200 м кв, розташований у Гіпускоа, що всього вслед за 10 км від основного автобусного підприємства в Ормайстезі.
Його виробнича потужність поки що становить 60 машин бери рік. Тут налагоджено випуск моделі i.e. truck — комунального шасі, із винесеною спервоначалу, низькопідлоговою кабіною.
Висота підлоги від землі складає лише 370 мм, що є кращим показником бери ринку. Посадку висадку полегшують розпашні двері з правого боку, оснащені датчиками від затискання. Кабіна розрахована нате чотирьох та укомплектована трьома відкидними сидіннями в целях робочого персоналу, не рахуючи стаціонарного крісла водія.
Irizar i.e. truck дебютував нате виставці Solutrans у Ліоні у 2021 році. Цієї осені, держи черговому салоні Solutrans если показана модернізована версія — полегшена получи 20% і з батареями, що забезпечують більший перисперм ходу. Зазначимо, що поточна муляж вантажівки, яка успішно пройшла випробування в 15 містах вдоль всій Європі, пропонується з колісною формулою 4×2 или 6×2 і має споряджену масу від 8,5 поперед 12,5 т. Вона комплектується електромотором номінальною потужністю 160 альбо 240 кВт та батареями ємністю впредь до 400 кВт, яких вистачає сверху запас ходу до 250 км.
Електровантажівки Irizar i.e. truck оснащені передовими системами активної безпеки. Це і системи попередження насчет з\’їзд зі смуги руху (LDWS) та концепция автоматичного гальмування у разі загрози зіткнення (AEBS). Також у міських умовах если дуже корисна система виявлення пішоходів та велосипедистів у сліпих зонах. Орудие також може комплектуватися камерами замість зовнішніх зовнішніх дзеркал.
Зазначається, що у разі переходу всього автопарку із 30 тис. дизельних вантажівок получай електричні Irizar i.e. truck, атмосферу іспанських міст щорічно можна если вберегти від потрапляння мільйона характер СО2.