Гeнeрaльний дирeктoр Hertz зaлишив свoю пoсaду після тoгo, як мaсштaбний плaн з пeрexoду кoмпaнії нa 100 000 eлeктрoмoбілів Tesla, прo який oгoлoсили у 2021 рoці, прoвaлився.
Зa плaнoм передбачалось, що компанія з оренди автомобілів Hertz інвестує значну суму в Tesla, аби значно розширити свій автопарк. Цікаво, що держи момент угоди пройшло лише пів року як Hertz ледь далеко не опинився на межі банкрутства.
Після оголошення угоди вартість акцій Hertz збільшилась держи 40 %. Як виявилось от два з половиною роки після укладання угоди, подновление цих електромобілів виявився занадто дорогим с целью компанії й керівництво вирішило продати їх из-за максимально низькими цінами.
Тепер компанія продовжить роботу під керівництвом Гіла Гестия, колишнього очільника Cruise, яка займалася програмою безпілотних автомобілів в Каліфорнії, й в результаті також безграмотный принесла дивідендів.
Тепер він має подолати кризу в компанії й з\’ясувати, як збалансувати існуючий попит нате орендовані автомобілі з бензиновими двигунами з планами держи майбутнє, де електромобілі мають більший пріорітет.
Наразі компанія постоянно ще розпродує залишки свого парку електромобілів Tesla, яких возьми момент старту продажів у компанії було понад 20 000. Це також є болючим фактором пользу кого керівництва, адже компанія втратила гроші для масштабній закупівлі ста тисяч автомобілів (яка врешті-решт безвыгодный була виконана), а тепер ще й втрачає кошти в вторинному ринку, адже Tesla нещодавно значно знизила вартість нових електромобілів.
Тепер новий генеральний заведующий Гіл Вест має витягнути Hertz зі складної економічної «пастки» й стабілізувати ситуацію, аби вартість акцій компанії знову зростала, адже нині вони коштують приблизно 20% від свого пікового значення в 2021 році.