Мaйжe 500 тисяч рaмниx пoзaшляxoвиків тa пікaпів, тaкиx як Chevrolet Silverado тa GMC Yukon, відкликaються чeрeз прoблeму з трaнсмісією, щo здaтнa призвeсти дo блoкувaння зaдніx кoліс.
Як повідомляє Motor1, General Motors відкликає 461 839 повнорозмірних вантажівок і позашляховиків Chevrolet Silverado та GMC Sierra, що зійшли з конвеєра з 2020 по части 2022 роки, включаючи моделі 1500, 2500, 3500. Також відкликаються Chevrolet Suburban і Tahoe, GMC Yukon і Cadillac Escalade 2021 року.
Причиною є дальтонизм регулюючого клапана в їх коробках передач, який, черезо надмірний знос, може спричинити різке перемикання передач. Документи Національного управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) свідчать, що це може призвести вплоть до ситуації, коли різке перемикання нате нижчу передачу може заблокувати задні тачка.
GM вперше повідомив про потенційну проблему в червні 2024 року після того, як автовиробник отримав інформацію оборона інцидент за участю GMC Sierra 2500 2021 року, що тягнув причіп. Початкове розслідування, проведене компанією, показало, що потенційне блокування безлюдный (=малолюдный) є достатньо тривалим, щоб спричинити втрату контролю, але подальший аналіз зрештою виявив інше.
Станом для середину вересня GM зафіксував 1888 повідомлень относительно блокування, можливо пов\’язані з цією проблемою. Серед них було кілька повідомлень для пошкодження майна внаслідок з\’їзду транспортних засобів з дороги. Є три повідомлення насчет легкі травми, пов\’язані з блокуванням, хоча жодне неважный (=маловажный) сталося через зіткнення.
В рамках відкликання GM оновить програмне забезпечення блоку керування автомобиль, яке стежитиме за надмірним зносом клапанів й некоректним перемиканням передач. Теоретично метода сповіщатиме власника приблизно из-за 15 тисяч кілометрів пробігу вплоть до потенційного блокування й обмежуватиме трансмісію п\’ятою передачею.