Інжeнeри Mercedes-Benz плaнують пoкрaщити зaпaс xoду eлeктричнoгo пoзaшляxoвикa G-Class нa 35 відсoтків. Нe сeкрeт, щo цe мoжливo виключно шляхом встановлення возьми авто нової акумуляторної батареї.
Акумулятор ємністю 116 кВт.время — величезний за стандартами більшості електромобілів, але його недостатньо на далеких подорожей на G-Class. З ним німецький позашляховик може проїхати лише 438 км, перш ніж водієві знадобиться знайти зарядний пристрій.
Але представники Mercedes повідомили Autocar, що проплазма буде доступна з абсолютно новим типом батареї протягом найближчих двох років. Новий акумуляторний лагерь з кремнієвим анодом повинен забезпечити збільшення щільності енергії получи 20-40 відсотків.
За попередніми даними, наличность ходу електричного позашляховика з новим акумулятором складатиме 570 км. Такий познания ходу не побив би жодних рекордів, але він допоміг би зробити G580 набагато більш «далекобійним». Якщо інженерам вдасться збільшити щільність енергії мало-: неграмотный на 20, а на 40 відсотків, ведь ефективна ємність батареї могла б досягти 162 кВт.година, таким чином збільшивши угол (непочатый) (добра ходу до 650-670 км.
«Забезпечення такої високої щільності енергії справді змінює миросозерцание гри та дозволяє нам мислити в (от начала) до конца нових напрямках при розробці майбутніх електромобілів», — сказав технічний хозяин Mercedes Маркус Шефер.