У пoнeділoк рoсійськe дизeльнe пaльнe з ультрaнизьким умістoм сірки (ULSD) прoдaвaлoся зі знижкoю в 130 дoлaрів СШA зa мeтричну тoнну интересах дoстaвки в Єврoпу, пoвідoмляє Energy https://vdombai.ru/otdyh-v-dombae-v-fevrale/ Intelligence.
«Чaс зaкінчується дo того, як Європейський Фракция 5 лютого заборонить імпорт російського палива, якраз тієї миті, если офіційні особи ЄС і G7 починають проявляти знаменитый інтерес до ринкових цін, а цього тижня повинні початися перемовини щодо обмеження ціни», — зазначає агентство.
Зі слів брокерів, кораблі вже в один присест відчувають проблеми, а кілька покупців, що залишилися в Німеччині й Польщі, змогли завантажити лише кілька суден давно кінцевого терміну.
Поточні російські ціни бери ULSD повертаються до приблизно $39 по (по грибы) барель із надбавкою впредь до поточного верхнього рівня цін держи нафту G7. Джерела судноплавства оцінюють вартість транспортування російського палива з приморська в Європу в приголомшливі $95 следовать тонну, незважаючи на невелику відстань.
Європейські трейдери більше стурбовані тим, звідки надходитиме замінне паливо, ніж правилами, що регулюють ціни получай російське ULSD, яке постачатиметься в інші країни. росія відіграє величезну функция на ринку дизельного пального в Європі, постачаючи близько 500 тис. барелів палива бери день, або близько половини загального імпорту в регіоні.
«Люди готуються накануне того, що неросійське стане нормою… але росія наразі целое ще постачає продукт», — каже провідний лондонський биржевик.
Ранні спроби замінити російське ULSD призвели поперед того, що Європу було завалено танкерами з США, Індії, Саудівської Аравії, Об\’єднаних Арабських Еміратів і навіть Китаю, -де все ще тече російське паливо. Ціни були нижчими, ніж вплоть до повномасштабного вторгнення Росії в Україну.