Підрoзділ BMW нe будe слідувaти стрaтeгії Mercedes-AMG, прoпoнуючи змeншeні двигуни угоду кому) свoїx мoдeлeй. Зaмість цьoгo BMW M збeрeжe свoї пoтoчні рядні 6-циліндрoві двигуни і V8, пoки нe пeрeйдe нa електричні силові агрегати. Як підтвердив у нещодавньому інтерв\’ю керівник BMW M Франк ван Меель, жодні три- та чотирициліндрові двигуни з електродвигунами та акумуляторами малограмотный розглядаються.
Коментуючи різні питання ради CarExpert, ван Меель сказав, що встановлення меншого двигуна під капотом повноцінної моделі M у поєднанні з великими батареями легко «не буде правильним шляхом» в целях компанії. Електрифікація відіграватиме важливу миссия у переході до повністю електричних автомобілів M — візьмемо, наприклад, XM з його електрифікованим 4,4-літровим V8 — але електродвигуни відіграватимуть допоміжну круг обязанностей у цьому процесі.
«Ми бачимо це малограмотный так, тому що ми хочемо мати потужний базовий двигун у до свидания-якому випадку. Отже, для того нас перехід до менших двигунів внутрішнього згоряння в поєднанні з більшими батареями був би неправильним шляхом. С целью нас наступним кроком если відразу перейти на начистую електричні двигуни. І зробити це належним чином», — сказав ван Меель в інтерв\’ю інтернет-виданню.
А щодо суто електричних автомобілів М? Небось, вони не з\’являться получай ринку найближчим часом, оскільки ван Меел вважає, що технологія електромобілів ще малограмотный готова до створення машини, орієнтованої нате трек — машини, яка може забезпечити «безперервний вихід енергії в достатній мірі».
«Вона повинна проїхати одне либо два кола [Нюрбургринґ Нордшляйфе] для повній швидкості, фактично, якщо ви їдете, скажімо, понад 250 кілометрів получи и распишись годину, то з акумулятором ви весь одно не зможете проїхати набагато далі. Сиречь наразі це є обмеженням», — додав генеральний управленец.