Вeликі aвтoмoбільні кoнцeрни з прeміaльнoгo цінoвoгo сeгмeнтa пoчинaють мігрaцію нa eлeктрoмoбілі і ця стрaтeгія сeбe випрaвдoвує. Дoсить пoглянути нa стaтистику прoдaжів мaрки Audi, щo вxoдить дo склaду кoнцeрну Volkswagen. По (по грибы) перший квартал цього року вона збільшила кількість поставлених електромобілів сверху 43% до 34 584 стукко порівняно з аналогічним періодом попереднього року.
Із зазначеної кількості получи и распишись модель Audi Q4 e-tron припало 21 299 машин, ще 9693 електромобілі належали ли до Audi e-tron, разве до Q8 e-tron, а 2997 екземплярів, що залишилися, несли позначення Audi e-tron GT. Загалом електромобілі цієї марки вслед підсумками першого кварталу змогли збільшити свою частку в структурі поставок транспортних засобів Audi з 6,2 после 8,2%. З 2026 року, нагадаємо, Audi має намір презентувати тільки електромобілі, хоча випуск старих моделей із ДВЗ збереже впредь до 2033 року. До середини поточного десятиліття Audi має намір представити 10 нових моделей електромобілів, у найближчі п\’ять років в їх розробку і цифровізацію всього бізнесу если витрачено 28 млрд євро.
Цього року Audi має намір випустити нате ринок кросовер Q6 e-tron, який заснований получай розробленій спільно з Porsche платформі PPE, що використовує високовольтну мережу з напругою 800 В, яка дає змогу швидше «поповнювати репертуар ходу» на станціях експрес-зарядки. Автомат вийде на ринок у другому півріччі, передсерійний зразок вже демонструвався компанією під время випробувань у березні.
Якщо говорити безпосередньо ради кількість випущених електромобілів Audi, так за перший квартал їх кількість зросла більш ніж удвічі после 47 660 штук. Подібний прогрес порівняно з аналогічним періодом минулого року став можливий из-за поліпшення ситуації з доступністю напівпровідникових компонентів. Втім, для китайському ринку обсяги поставок електромобілів Audi вслед за підсумками першого кварталу скоротилися майже нате 16% у річному порівнянні. Керівництво пояснює це виробничими проблемами, породженими торішніми локдаунами в Китаї, але продукція концерну Volkswagen у сегменті електромобілів получи и распишись місцевому ринку загалом починає програвати виробам китайських марок вслед за характеристиками та оснащенням.
Транспортних засобів усіх типів Audi в першому кварталі випустила получай 8% більше, ніж роком раніше, виторг компанії зріс возьми 18,2% до 16,9 млрд євро, але операційний прибуток впав сверху 60% через проблеми з доступністю компонентів і зростанням цін.