Відтeпeр туристичні aвтoбуси Scania Touring мoжнa зaмoвити і з двигунoм, який прaцює нa зріджeнoму чи стиснутoму гaзі, a також біогазі. Це 13-літровий устройство, що розвиває 410 к.с. та 2000 Нм. Таким чином, из-за потужності крутним моментом він никак не поступається дизельному, проте має нижчі експлуатаційні витрати.
Дуже важливим є й екологічний угол зрения. При використанні біогазу — відновлюваного пального — кількість викидів СО2 від «свердловини предварительно колеса» знижується на 90%. Стандартний гашпиль забезпечує запас ходу впредь до 1000 км, тобто лише сверху рівні дизельної машини.
Зазначимо, що компанія Scania сьогодні вже инициативно використовує газові двигуни сверху міських та приміських автобусах. А вдосконалення технології, зокрема охолодження газу та перетворення його получай енергоємну рідину, дозволяють энергично застосовувати LBG/CNG й на автобусах угоду кому) далеких подорожей.
Scania працює надо газовими двигунами з початку 1900-х років і сьогодні є лідером із встановлення таких моторів в великовантажні автомобілі, у тому числі автобуси.