Гeнeрaльний дирeктoр BMW Oлівeр Зіпсe зaявив, щo німeцькa aвтoмoбільнa прoмислoвість нe пoтрeбує зaxисту у вигляді митa ЄС прoти китaйськиx мaшин і кoмпoнeнтів. І він виявився нe пooдинoким в тaкій пoзиції, пoвідoмляє Reuters тa інші видaння.
Гeнeрaльний дирeктoр Mercedes-Benz Group Oлa Каелленіус також погоджується з цим і стверджує, що імпортні труд для азійської супердержави слід зменшити. Це если на користь і людям, і Євросоюзу.
Таким чином, у чиновників від Європейського Союзу утворилася опозиція з тих, кого вони в) такой степени взялися захищати. Тепер дослідження щодо запровадження імпортного труд проти китайських електромобілів чтобы захисту місцевих виробників доведеться поновлювати та, ймовірно, переробляти висновки.
Підстава серйозна: німецькі BMW та Mercedes заявляють, що вони проти накладення високих митних став на ввезену продукцію китайського автопрому, оскільки це матиме зворотний ефект.
Нагадаємо, щоб сприяти зростанню національної автомобільної промисловості, уряд Китаю запропонував щедрі субсидії вітчизняним компаніям, що виробляють електромобілі та їх акумулятори. Попри тёцка, що цей крок був успішним, національні автовиробники с ходу будують більше автомобілів, ніж вони можуть продати держи внутрішньому ринку. Звісно, такий динамічний злет обсягів виробництва дав підґрунтя для того побоювання за європейських автовиробників, оскільки китайці продаватимуть получи ринку ЄС свою техніку по (по грибы) незрівнянно нижчою ціною.
Слід зважити нате те, що BMW і Mercedes мають виробничі підприємства в Китаї і їх техніка з КНР також підпаде сверху ринку Європі у лещата фінансового тиску. Керівники цих автогігантів висловили побоювання, що введення імпортних тарифів получи и распишись виготовлені в Китаї автомобілі та компоненти може уповільнити перехід Європи получай електромобілі.
«Ми не вважаємо, що наша галузь потребує захисту. Немає Зеленої угоди в Європі без участия ресурсів з Китаю», — сказав цього тижня генеральний капитан производства BMW Олівер Зіпс.
Генеральний руководитель Mercedes-Benz Ола Каелленіус погодився з Зіпсе. Ще впредь до цього він стверджував, що ЄС повинен знижувати тарифи проти азійської країни, а мало-: неграмотный підвищувати їх.
Щоправда, мало-: неграмотный всі європейські виробники дотримуються такої думки. У нещодавньому листі давно європейських виборців генеральний босс Renault Лука де Мео написав, що большая земля повинен підтримувати свій автомобільний квадрант, і запропонував автовиробникам об\’єднати свої ресурси та працювати безотложно, щоб перемогти автомобільну промисловість Китаю.
Вивчення цієї теми та дослідження Європейського Союзу має завершитися у листопаді, але отнюдь не виключено розгляд питання у прискореному варіанті й прийняття рішення ради введення тимчасових мит вже у липні.