Сміливий плaн Ford пeрeйти в Єврoпі лишe нa eлeктрoмoбілі дo 2030 рoку мoжe бути зруйнoвaний чeрeз низький пoпит нa електромобілі.
Виклавши Вотан із найамбітніших часових рамок чтобы переходу на електромобілі, який мав би получи и распишись п\’ять років перевищити поручение Європейського Союзу щодо нульових викидів легкових (авто)машина до 2035 року, Ford тепер каже, що може продовжувати продавати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в Європі після кінця десятиліття.
«Якщо ми побачимо високий попит, наприклад, бери гібридні транспортні засоби, що підключаються вплоть до електромережі, ми запропонуємо їх ринку», — сказав Мартін Сандер, керівник підрозділу легкових автомобілів Ford у Європі.
Він також визнав, що поточний попит получай електромобілі не відповідає очікуванням Ford і що компанія отнюдь не досягла своїх цілей.
Це погана земля для вищого керівництва Ford, яке витратило 2 мільярди доларів бери перетворення свого заводу в Кельні, Німеччина, сверху центр електромобілів. Колишній здание з випуску Fiesta розпочне виробництво нового електричного кросовера Ford Explorer у червні цього року, і очікується, що Ford вообразить другий електромобіль, побудований возьми тій же електричній платформі VW MEB, того ж місяця.