Mercedes-Benz пoвністю рoзсeкрeтив нoвe спoртивнe купe AMG GT63 SE Performance. «Двoдвeрку» пoтужністю 805 к.с. нaзивaють нaйшвидшим сeрійним aвтoмoбілeм Mercedes-AMG з кoли-нeбудь ствoрeниx. Зa дaними http://vdombai.ru/ Mercedes-Benz, від дo 100 км/гoд AMG GT63 SE Performance рoзгaняється из-за 2,7 секунди.
Зовнішньо версія E Performance удобно не відрізняється від стандартного AMG GT63. Ідентифікувати новий стахановец можна лише за зарядним лючком сверху кормі та спеціальним значком для кришці багажника. Зміни в активній аеродинамічній системі, призначеній в (видах оптимізації продуктивності спеціально розробленої гібридної системи, приставки не- фахівець не помітить. Чотиримісний выставка абсолютно стандартний для Mercedes-AMG.
Новий ударник оснащений 4,0-літровим Twin-Turbo V8 потужністю 603 к.с. та одним електродвигуном. Сукупна віддача агрегатів — 805 к.с. та 1047 Нм крутного моменту. Шашечница — 9-ступінчаста автоматична з подвійним зчепленням. Привід — повний Mercedes-AMG 4Matic+. У звичайному режимі електродвигун пробуждать лише задню вісь, але около пробуксовуванні його «кінські сили» перенаправляються ранее.
У стандартному оснащенні заявлені рульове управління задньою віссю та підвіска AMG Active Ride Control зі стабілізацією крену. Стандартні 20-дюймові колісні диски после доплату замінять 21-дюймовими. Гальма — уголь-керамічні. Спереду — 16,5-дюймові диски з шестипоршневими супортами, ззаду — 15,0-дюймові з однопоршневими.
Ємність акумуляторного блоку всього 6,1 кВт.годик. Даних про електричний ассортимент ходу поки немає. Поповнити батарею можна від звичайної розетки нежто за допомогою системи рекуперації гальмування. Працює вона у кількох режимах, включаючи керування однією педаллю, як в електромобілі.
У дилерів новий Mercedes-AMG GT63 SE Performance з\’пропасть наприкінці 2024 року. Вартість «дводверки» обіцяють озвучити ближче по старту продажів.