Щoб вигрaти кoнкурeнцію у китaйськиx aвтoвирoбників, Volkswagen нaлaгoджує вирoбництвo нoвoї aвтoмoбільнoї aрxітeктури интересах eлeктрoмoбілів, яку булo рoзрoблeнo спільно з із китайською XPeng.
Компанія Volkswagen вважає, що значно скоротить витрати спустя виробництво нової платформи. Повідомляється, що архітектура E/E з XPeng если використовуватися в електромобілях марки VW, починаючи з 2026 року.
Як зазначає керівництво Volkswagen, перрон буде «мозком» повноцінного програмного забезпечення й підтримуватиме функції Advanced Driver Assistance System (ADAS) і безперервне оновлення объединение повітрю (OTA).
Угода, яку уклали XPeng та Volkswagen передбачає, що нова архітектура Е/Е если інтегрована в актуальну платформу CMP, яку використовує Volkswagen угоду кому) виробництва електромобілів для китайського ринку.
«Завдяки нашій стратегії «У Китаї с целью Китаю» ми зміцнюємо інноваційну силу концерну Volkswagen», — пояснив Ральф Брандштеттер, бос VW в Китаї.
Він також додав, що зниження витрат є вирішальним фактором чтобы конкурентноспроможності на китайському ринку.
Компанія сподівається повернути втрачену частку ринку вслед за допомогою цієї платформи. Торік VW інвестував в XPeng 700 мільйонів доларів й придбав 5% від її акцій. Водночас продажі Volkswagen зросли держи 91% у першому кварталі 2024 року, проте компанія сподівається значно збільшити цей показник.