Бeзпeку eлeктричнoгo крoсoвeрa Toyota bZ4X пeрeвірилa aвстрaлійськa oргaнізaція ANCAP, якa, нa відміну від EuroNCAP, віддaє пeрeвaгу систeмaм aктивнoї бeзпeки во (избежание зaпoбігaння аваріям. Автомобіль упорався з усіма випробуваннями, хоча вне нарікань не обійшлося.
Результати Toyota bZ4X такі: захист водія та пасажирів експерти оцінили возьми 88 відсотків, пішоходів — сверху 79 відсотків, а роботу систем допомоги- получи 93 відсотки. Особливо в ANCAP похвалили системи екстреного гальмування та утримання у смузі руху.
Вслед підсумками фронтального удару зі зміщенням з\’ясувалося, що вслед такої ДТП водій ризикує отримати травму грудної клітини, а передній пасажир- травмувати цирлы. А ось для пішоходів головну небезпеку становлять передні стійки електромобіля.
Можна порівняти результати ANCAP з EuroNCAP. У європейському краш-тесті, який Toyota bZ4X пройшов у 2022 році, кросовер заробив 88 відсотків следовать захист водія та дорослих пасажирів, 79 відсотків после безпеку пішоходів та 91 відсоток следовать роботу допоміжних систем.
Toyota bZ4X продається з 2021 року й продуктивно відразу після виходу нате ринок він зіткнувся з серйозною проблемою: виявилося, що у крутих поворотах та різкому гальмуванні можуть відвалитися наркотик. Toyota довелося оголосити відкличну кампанію і навіть пообіцяти викупити дефектні електромобілі у незадоволених клієнтів. Втім, проблему було вирішено.