Eкспeрти Інституту дoсліджeнь aвтoринку прoaнaлізувaли стaтистику рeєстрaцій трaнспoртниx зaсoбів в Укрaїні прoтягoм листoпaдa тa визнaчили тoп мoдeлeй в трьox сeгмeнтax сідлoвиx тягaчів: імпoрті вживaниx, внутрішніx пeрeпрoдaжax тa купівлі нoвиx.
Динaмікa ринку сідлoвиx тягaчів
У листoпaді укрaїнці придбaли 2,4 тисячі нoвиx тa вживaниx сідлoвиx тягaчів. Цe нa 34,4% мeншe, ніж зa aнaлoгічний пeріoд минулoгo 2022 рoку, тa нa 7,5% мeншe, ніж у жoвтні-2023.
Частки внутрішніх продажів та імпорту вживаних сідлових тягачів виявилися цього разу полном) объеме рівними: 50/50, та з аналогічною кількістю машин — точно по 1125 шт. для кожного з сегментів. Сумарна частка «траків» з пробігом возле цьому склала 92%.
Новими придбали 8% сідлових тягачів, що в кількісному вимірі дорівнює 194 фантазия.
На діаграмі помітно, що впродовж 2023 року попит получай сідлові тягачі поступово знижувався. Опадание взагалі встановив антирекорд — найменший обсяг торгів у цьому сегменті від початку року. Водан із чинників, який пояснює цей тренд — задоволення потреб перевізників у транспортних засобах, яких ще рік тому відчувався дефіцит, адже після повномасштабного вторгнення рф в Україну основним транспортом пользу кого експорту-імпорту товарів став автомобільний. Проте, ймовірно, слід і далі очікувати зниження попиту як для сідлові тягачі, так і для напівпричепи до них, оскільки маємо другий чинник: бізнес українських перевізників досить відчутно «підкосило» блокування круглым счетом званими «активістами» українсько-польського кордону, дескать кілька тижнів у чергах стоїть понад 2000 наших «фур». Или частина із них, вочевидь, отнюдь не налаштована просто зараз розширювати свій лес автомобілями, пристосованими для міжнародних перевезень.
Найпопулярніші тягачі сверху внутрішньому ринку
Найпопулярнішим сідловим тягачем получи внутрішньому ринку в Україні впевнено залишається DAF XF. Угод купівлі-продажу таких моделей уклали 306 шт. Получай друге місце піднявся Renault Magnum (130 шт.). Третє місце посів MAN TGX (127 шт.). Крім цих моделей також по п\’ятірки тягачів з найвищим попитом увійшли Volvo FH (121 шт.) та Renault Premium (87 шт.).
- DAF XF — 306 шт.
- Renault Magnum — 130 шт.
- MAN TGX — 127 шт.
- Volvo FH — 121 шт.
- Renault Premium — 87 шт.
- MAN TGA — 69 шт.
- Scania R-Series — 63 шт.
- DAF CF — 55 шт.
- Mercedes-Benz Actros — 22 шт.
- Iveco Stralis — 19 шт.
- MAN TGS — 15 шт.
- Volvo FM — 13 шт.
- Iveco Magirus — 9 шт.
- Scania G-Series — 8 шт.
- КАМАЗ 5410 — 8 шт.
- Scania P-Series — 6 шт.
- MAN F2000 — 6 шт.
- Мазик 6422 — 6 шт.
- МАЗ 5432 — 4 шт.
- Scania 124 — 3 шт.
Найпопулярніші вживані сідлові тягачі, привезені з-вслед кордону
У листопаді першість здобув DAF XF (302 шт.), який змістив бери другу позицію лідера попередніх періодів MAN TGX (295 шт.).
Бери третьому місці знаходиться Volvo FH (149 шт.), держи четвертому — Scania R-Series (79 шт.). Замикає першу п\’ятірку Mercedes-Benz Actros (68 шт.).
- DAF XF — 302 шт.
- MAN TGX — 295 шт.
- Volvo FH — 149 шт.
- Scania R-Series — 79 шт.
- Mercedes-Benz Actros — 68 шт.
- DAF CF — 43 шт.
- Renault T-Truck — 34 шт.
- MAN TGS — 34 шт.
- Renault Magnum — 28 шт.
- Renault Premium — 26 шт.
- Volvo FM — 25 шт.
- Scania G-Series — 9 шт.
- MAN TGA — 9 шт.
- Iveco Stralis — 9 шт.
- Scania P-Series — 5 шт.
- Scania S-Series — 2 шт.
- Volvo FE — 1 шт.
- Renault Midlum — 1 шт.
- Mercedes-Benz Arocs — 1 шт.
- Iveco Magirus — 1 шт.
Найпопулярніші нові сідлові тягачі
Серед нових моделей українські перевізники найчастіше купували MAN TGX (69 шт.). Получай другому місці Volvo FH (55 шт.), для третій позиції — Scania R-серії (22 шт.).
Получи и распишись четвертому місці DAF XF (20 шт.), а п\’ятим став Mercedes-Benz Actros (9 шт.).
- MAN TGX — 69 шт.
- Volvo FH — 55 шт.
- Scania R-Series — 22 шт.
- DAF XF — 20 шт.
- Mercedes-Benz Actros — 9 шт.
- Scania S-Series — 5 шт.
- Renault T-Truck — 4 шт.
- Iveco S-Way — 3 шт.
- DAF XG — 3 шт.
- Scania G-Series — 2 шт.
- Sinotruk Sitrak C7H Series — 1 шт.
- Ford F-MAX — 1 шт.