Бритaнські сeрвісні стaнції пoчaли нaймaти мaршaлів интересах підключeння тa відключeння eлeктрoмoбілів зa зaрядки, aби зменшити кількість конфліктів, що пов\’язані з чергами получи и распишись станції.
Продажі електромобілів у Європі стрімко зростають. І розвиток інфраструктури иначе и быть за цими темпами неважный (=маловажный) встигає. Британські водії получи и распишись власному гіркому досвіді усвідомлюють, що інфраструктура зарядки неважный (=маловажный) готова до цього нового попиту, і деяким приводиться чекати до шести годин, щоб підключитися предварительно мережі.
На фоні цього розгнівані водії електромобілів учащенно сперечаються з персоналом та Водан з одним. Це змусило найбільшого у Британії постачальника автозаправних станцій Moto залучати маршалів, щоб стежити после рівнем заряду у машинах та допомагати водіям підключати свої електромобілі.
Хоча британський уряд відклав заплановану нате 2030 рік заборону в продаж автомобілів з ДВС, він, як і раніше, вимагає, щоб понад п\’яту частину нових (авто)машина, проданих у країні вже наступного року, були автомобілями, а вплоть до 2030 року ця циферка повинна зрости до 80 відсотків.
Сверху сьогодні на дорогах Британії вже перебуває понад 850 000 електромобілів. Впредь до середини наступного року їхня загальна кількість перевищить Водан мільйон екземплярів.