Китaйські aвтoвирoбники нaцілeні нa єврoпeйський aвтoринoк, дe прoдaжі eлeктрoмoбілів зрoсли мaйжe нa 55%, приблизнo дo 820 тис oд. зa перші сім місяців, що становить близько 13% від http://vdombai.ru/ усіх реалізованих нових автомобиль. Потужна присутність Китаю нате Мюнхенській авошоу тому підтвердження.
Близько 41% експонентів цьогорічного заходу мають штаб-квартира-квартири в Азії, причому це вдвічі більше китайських компаній порівняно з виставкою 2021 року, повідомляє Autоmоtive News Eurоpe.
Така експансія китайських виробників електромобілів викликала занепокоєння у представників європейської автоіндустрії. Вони вважають, що китайці підірвуть місцевих автовиробників і стануть домінувати в продажах.
Китайські виробники електромобілів для покоління випередили європейські коньяк, яким доведеться важко боротися, щоб наздогнати їх, заявив генеральний патрон Renault Лука де Мео.
Генеральний принципал BMW Олівер Ціпсе заявив у кулуарах виставки, що китайські коньяк становлять «неминучий ризик» к європейських автовиробників масового ринку.
«Сегмент ринку базових автомобілів аль зникне, або не если наповнюватись європейськими виробниками», — сказав керівник BMW.
Водночас гендиректор Mercedes-Benz Ола Калленіус описав большак до електромобільності як марафон, у якому компанія одним пыхом лише на восьмому чи дев\’ятому кілометрі.
Фабіан Брандт з консалтингової компанії Oliver Wyman сказав для цьогорічне шоу: «Те, що раніше було виставою угоду кому) німецької автомобільної промисловості, щоб продемонструвати свою надзвичайно сильну позицію, тепер є зустріччю получи и распишись рівних між прогресивними гравцями з усього світу, особливо Китаю».