Кeрівник брeнду VW Тoмaс Шeфeр зaявив, щo мeтoю підрoзділу є рeнтaбeльність прoдaжів нa рівні 6,5%, пoрівнянo з 3%, дoсягнутими в пeршoму квaртaлі цьoгo рoку. Яким чинoм в кoмпaнії збирaються вдвічі підвищити прибутки?
Як пoвідoмляє Reuters, Volkswagen Group плaнує переглянути свій основний бренд з метою підвищення ефективності та прибутковості, йдеться у внутрішній записці керівника бренду VW Томаса Шефера.
«Ми бачимо, що выше- бренд — незважаючи на всі його сильні сторони — досі приставки не- має достатньо міцної економічної основи», — написав Шефер у службовій записці. «Нам потрібні пристойні прибутки в цьому мінливому світі, особливо в кризові часи».
По (по грибы) його словами, цільовим показником в целях основного бренду є рентабельність продажів нате рівні 6,5%, порівняно з 3%, досягнутими у першому кварталі цього року.
Шефер звинуватив у цьому складне середовище, включаючи ризик рецесії, геополітичні конфлікти, нестабільні ланцюги поставок і нестримне зростання цін бери сировину та енергоносії.
«Тиск зростає. Бренд Volkswagen повинен діяти», — написав він.
Ділова толстушка Handelsblatt вперше повідомила оборона ці плани, зазначивши, що вони пов\’язані з економією витрат і покликані збільшити річні результати щонайменше получи и распишись 3 мільярди євро. Газета також посилалася для джерела в компанії, які стверджували, що плани без- передбачають скорочення робочих місць, хоча загальна кількість працівників може зменшитися.
Череп профспілкової ради Даніела Кавалло повідомила Handelsblatt, що вона взяла раньше відома ці плани.
«Прибутковість і безпека робочих місць є однаково важливими і спільними цілями», — сказала вона в інтерв\’ю Handelsblatt, додавши, що профспілкова Ада не погодиться на скорочення заробітної плати аль робочих місць. «Але в цьому напрямку немає ніяких планів», — додала вона.
У службовій записці Шефер також писав, що деталі реконструкції компанії будуть опрацьовані в найближчі тижні і місяці. Він також сказав, що хоче збільшити синергію між брендами вслед за допомогою спільних розробок і виробництва, в тому числі використовуючи спільні платформи в деяких сферах.