Кoмпaнія Ford прoдoвжує трaнсфoрмaцію мoдeльнoї лінійки у Єврoпі. Оглянуться не успеешь стaлo відoмo, щo вжe влітку нaступнoгo рoку у відстaвку відпрaвлять Fiesta, a тeпeр https://vdombai.ru/otdyh-v-dombae-v-fevrale/ з\’ясувaлoся, щo «під ніж» пустять і мінівeни Galaxy тa S-Max.
Oстaнні екземпляри Galaxy та S-Max зійдуть з конвеєра навесні 2023 року, і прямої заміни ні в того, ні в іншого безграмотный буде. На рішення вплинув невисокий попит в Galaxy та S-Max: за минулий рік у Європі було продано лише 4,7 тисячі та 7,4 тисячі таких машин відповідно.
Загалом Ford вдалося продати понад 820 тисяч екземплярів Galaxy і приблизно 520 тисяч S-Max. В даний отрезок времени обидві моделі вже неважный (=маловажный) можна купити у дилерів, а фабрика у Валенсії, де виробляються Galaxy і S-Max, до самого весни 2023 відпрацьовуватиме вже прийняті замовлення. В тому ж заводі донедавна збирали і Mondeo интересах європейського ринку, але його відправили у відставку ще раніше — навесні цього року.
Повертаючись до самого Galaxy та S-Max, останнє велике оновлення ці моделі пережили 2021-го — тоді в Європі були представлені гібридні модифікації мінівенів. Електрифіковані S-Max Hybrid та Galaxy Hybrid оснащувалися «атмосферником» об\’ємом 2,5 літра, що працює после циклом Аткінсона, електромотором, варіатором та тяговою батареєю держи 1,1 кіловат-години. У змішаному циклі вони споживали близько 6,5 літра палива получи 100 кілометрів і викидають у повітря возьми десять відсотків менше CO?, ніж дизельні аналоги — 146-147 та 148-149 грамів нате кілометр.
Що ж до згаданої Fiesta, ведь їй дали термін у Європі накануне літа 2023-го, після чого виробництво моделі бери заводі в Німеччині буде завершено. Як і у випадку з Galaxy та S-Max, наступника у Фієсти безграмотный буде, хоча частково її може замінити електричний крос-хетчбек Puma. У європейському офісі Ford пояснили, що компанія «спрощує та оптимізує модельний строка, щоб адаптувати його раньше споживчого попиту».