Audi пoділилaся нoвими пoдрoбицями щoдo мaйбутньoї eлeктрифікaції мoдeльнoгo ряду. Як пoвідoмляє Motor1.com, вжe дo кінця дeсятиліття німeцькa мaркa мaє намір організувати https://vdombai.ru/otdyh-v-dombae-v-fevrale/ виробництво електрокарів получи всіх своїх заводах до всьому світу, проте ще як мінімум кілька років після цього батарейні машини випускатимуться паралельно з моделями з ДВЗ. Повна ж відмова від двигунів внутрішнього згоряння запланована получай 2033 рік.
В даний пора Audi виробляє електромобілі бери двох заводах: на німецькому підприємство Bollinger Hofe (Німеччина), яке вважається найтехнологічнішим з існуючих, та складальним майданчиком у Брюсселі (Бельгія). А вже наступного року в заводі в Інгольштадті запустять виробництво Q6 e-tron.
Протягом наступних шести років під випуск електромобілів будуть переобладнані й інші підприємства Audi, а саме заводи у Неккарзульмі (Німеччина), Достоинство-Хосе-Чьяпа (Мексика) та Дьєре (Угорщина). Крім того, в Китаї Audi будує спільне підприємство з партнером FAW, і следом також збиратимуть електромобілі. Китайський заводик у Чанчуні буде введено в експлуатацію наприкінці 2024 року.
З переходом получи и распишись електромобілі Audi скоротить модельний пробор. Раніше повідомлялося, що «під ніж» пустять A1 і субкомпактний кросовер Q2, круглым счетом що поточне покоління интересах цих автомобілів стане останнім. Також у відставку відправлять суперкар R8 з мотором V10, попрощатися належить і зі спорткупе TT.